Thin From Within zlepšuje lidem vitalitu, Webvalley mu zlepšuje konverze

Thin From Within web

Thin From Within pomáhá svým uživatelům najet na zdravý životní styl...

Thin From Within web

...správné stravování pro lepší sportovní výkon i rychlé hubnutí a celkově spokojený život plný vitality.

Thin From Within web

Hubnoucí plány zakládá na výzkumu o zdravých a nezdravých bakteriích v žaludku, ale i přínosech probiotik a různých potravin. Za výzkumem stojí John Barban, Brad Pilon a další špičky z oboru.

Když Webvalley dostalo projekt Adonisu na starost, měl web hotovou klientskou část i prodejní stránky, ale vše bylo postavené na jednoduché OptimizePress šabloně. V té době šlo o průměrný blog s velkou vizí. Jenže web nebyl připravený na vysokou návštěvnost, trpěl slabinami v zabezpečení a nešlo ho moc rozšiřovat. Vyvinuli jsme proto nové stránky s unikátní grafikou, naprogramovali technologii a přesunuli web na vlastní servery. Díky téhle změně technologie můžeme na každý problém reagovat do 2 minut.

Jak se Webvalley tým sžil s Thin From Within?

Optimalizace stránek

Refaktorizací kódu jsme časem přepsali celý původní kód a na klávesnicích našich vývojářů vzniklo 100 tisíc řádků, které zrychlily načítání stránek na minimum. K tomu jsme i zmenšili datovou velikost všech ilustrací a grafiky.

Zabezpečení klientské části

Obvykle online produkty trpí tím, že se k nim dá dostat různými cestami i bez legálního zakoupení. Zabezpečili jsme klientskou část tak, že ke každému produktu se dostane jen uživatel, který si ho zakoupil.

Online platba One Click Buy

Clickbank je nejrozšířenější platební platformou v USA. Ve spolupráci s Clickbankem jsme naprogramovali online nákup produktů na jediné kliknutí. Uživatel nemusí ani zadávat číslo karty. Jen klikne a koupí produkt.

Design

UX tým a grafici se pustili do nového designu prodejních webů i klientské části pro registrované uživatele. Modernější vzhled i prostředí výrazně přispělo ke zvýšení konverzí celého webu.

A/B Testování (Split Testing)

Skončit novým designem by projekt stálo konverze. Pravidelně navrhujeme a testujeme kombinaci nových prvků a jejich vliv na konverzní poměr. Ladíme barvy nákupních tlačítek, fotky, loga a každou změnu proženeme A/B testem.

Zvyšování konverze

Postupně jsme zvedli konverze o 30 % v porovnání s původní verzí webu. Největší vliv na konverze mělo zavedení One Click Buy platby, nový design a hlavně postupné A/B testování.

Oživit svou vitalitu potřebovaly i další projekty

Změňte svůj nápad v ziskový byznys