Eat Stop Eat radí 1 den v týdnu půst, Webvalley jede nonstop

Eat Stop Eat web

Eat Stop Eat v podobě knihy spustila celosvětový boom o využití půstu při hubnutí.

Eat Stop Eat web

Projekt Eat Stop Eat pomáhá lidem překonat pomalý průběh formování postavy a urychlit ho pomocí půstu. Hubnoucí program v základu znamená, že člověk drží jednou týdně 24hodinový půst.

Eat Stop Eat web

I když to zní jednoduše, stojí za tím roky výzkumu a desítky ověřených publikací Brada Pilona, který je autoritou v oboru.

Brad svěřil svůj projekt týmu Webvalley, když už měl hotové prodejní stránky. Vyvinuli jsme celou klientskou část s unikátní grafikou, zabezpečili ji a projekt hostujeme na vlastních serverech s load balancingovou infrastrukturou. To nám umožňuje pohodlně zvládat i návštěvnost v řádu milionů, chránit data i servery před hackery a na každý potenciální problém reagovat do 2 minut. Na projektu dál pracujeme, každou změnu testujeme a cílem je pro nás i klienta zvyšování konverzního poměru webu.

Webvalley tým si na Adonisu slušně máknul

Optimalizace stránek

Vývojářům zabralo 150 tisíc řádků kódu, než dokončili kompletní klientskou část webu. Je teď bleskově rychlá na načítání, dokonale zabezpečená a uživatelé v ní mohou nakupovat produkty jedním kliknutím.

Zabezpečení klientské části

Ke každému online produktu se dostane jen uživatel, který si ho řádně zakoupil. Podobný obsah je často obtížné zabezpečit, aby se k němu nedalo dostat jinými cestami nebo si ho lidé mezi sebou nesdíleli. Tomu jsme předešli.

Online platba One Click Buy

Nejrozšířenější platební platformou v USA je Clickbank. Ve spolupráci s nimi jsme vyvinuli jednoduchou online platbu, kdy uživatel jen klikne a rovnou si zakoupí produkt. Nemusí pokaždé zadávat číslo karty nebo vyplňovat své údaje.

Design

Velkou změnou, která je vidět na první pohled, má na svědomí UX tým a naši grafici. Uživatelé klientské sekce mají všechno přehledně po ruce, na webu se vyznají a působí na ně důvěryhodně. Návrhy jsme samozřejmě testovali.

A/B Testování (Split Testing)

UX tým sesbírá přání uživatelů, navrhne koncept webu a grafici připraví design. Tím to ale nesmí skončit. Neustále vymýšlíme změny a každou z nich pustíme do A/B testu. Jiné barvy tlačítek, fotky, loga atd.

Zvyšování konverze

24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Takový je náš plán při zvyšování konverzí na webu a prodejů v klientské části. Přispívá k tomu A/B testování, One Click Buy metoda a samozřejmě grafická vylepšení.

Serverové řešení

Po zkušenostech s podobně zaměřenými projekty škálujeme technologii na velký traffic v řádu milionů uživatelů měsíčně. Vlastní servery a load balancing architektura je pro nás zárukou, že web nikdy nezpomalí.

Potrénovat s Webvalley chtěly i další projekty

Změňte svůj nápad v ziskový byznys