Adonis zvedá o 30 % více. Nové UX, design a testování posílily konverze o ⅓

70

tisíc spokojených uživatelů

30%

větší konverze

2/3

návštěvníků zakoupilo další produkt

Adonis Index web

Adonis Index patří mezi největší fitness online firmy. Mužům z celého světa pomáhá získat perfektní postavu pomocí programů a plánů na hubnutí nebo budování svalové hmoty.

Adonis Index web

A co se skrývá za jejich úspěchem? Ideální matematická formule, kterou za roky výzkumu objevili John Barban a Brad Pilon.

Adonis Index web

Z práce těchto špiček v oboru vychází většina dnes dostupných programů a doplňků.

Když Webvalley dostalo projekt Adonisu na starost, měl web hotovou klientskou část i prodejní stránky, ale vše bylo postavené na jednoduché OptimizePress šabloně. V té době šlo o průměrný blog s velkou vizí. Jenže web nebyl připravený na vysokou návštěvnost, trpěl slabinami v zabezpečení a nešlo ho moc rozšiřovat. Vyvinuli jsme proto nové stránky s unikátní grafikou, naprogramovali technologii a přesunuli web na vlastní servery. Díky téhle změně technologie můžeme na každý problém reagovat do 2 minut.

Webvalley tým si na Adonisu slušně máknul

Optimalizace stránek

Napsali jsme statisíce řádků kódu a ten původní úplně překopali (tzv. refaktorizace zdrojového kódu). Zmenšili jsme všechny ilustrace. Výsledkem je až 5× rychlejší načítání stránek.

Zabezpečení klientské části

Z klientské části jsme udělali nedobytnou pevnost, takže ke každému online produktu se dostane jen uživatel, který si ho zakoupil.

Online platba One Click Buy

Platební platforma Clickbank je nejrozšířenější v USA. Naprogramovali jsme ve spolupráci s Clickbank řešení, kdy už zákazník nemusí zadat ani kreditní kartu. Jen klikne a rovnou nakoupí.

Design

Připravili jsme novou grafiku prodejních webů a pak i klientské části. Design jsme testovali na uživatelích a po nasazení dál experimentujeme se změnami z pohledu vlivu na konverze.

A/B Testování (Spli Testing)

Navrhujeme a testujeme stále nové prvky, abychom změnami v grafice zvyšovali konverze webu. Zkoušíme různé barvy u nákupního tlačítka, loga, fotky atd.

Mobilní aplikace

Navrhli jsme a vyvinuli mobilní aplikaci na platformě Android a iOS. Appku už si stáhlo a používá 200 tisíc uživatelů.

Zvyšování konverze

Dosáhli jsme 30% nárustu konverzí oproti původní verzi webu a to kombinací One Click Buy a A/B testování. Na dlouhodobém zvyšování konverzního poměru neustále pracujeme.

Serverové řešení

Vysoká návštěvnost v řádech milionů uživatelů měsíčně zahlcovala server. Aplikovali jsme tedy load balancing infrastrukturu, která zátěž rozděluje mezi více serverů.

Zrychlení databáze

Používané CRM zpomalovalo běh aplikace. Upravili jsme vnitřní indexy a složité SQL dotazy v databázi a CRM i celá aplikace opět běží jako o závod.

Potrénovat s Webvalley chtěly i další projekty

Změňte svůj nápad v ziskový byznys